Måndagen 2 Maj.

Här har det varit dött för jag spenderat hela helgen i soffan med en otrolig ångest. Inte för jag egentligen vet varför jag ens skulle ha ångest, men det var väl i så fall för att jag spenderade nästan två hela dygn med att titta på TV. Ena dygnet för jag var bakfull och andra dygnet för det var söndag haha... (Ja afterworken med teamet i fredags var bra, men jag blev som vanligt lite fullare än de andra.. Tror jag ..)
 
Aja tack och lov lite rutin i vardagen nu med eftermiddagsvecka på jobbet. Förra månaden avslutades så jäkla bra! Nu ska jag bara fortsätta lika bra och det visade inte sig idag, så imorgon är det nya tag.
 
All roads....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0