Onsdagen 18 Maj.

Dåligt väder har vi här idag, men det blev ändå en promenad till jobbet. Hemvägen tog jag dock bussen. Dagen på jobbet har rullat på i vanlig takt och dagens bästa var en kund som berömde mig och tyckte jag skulle säga till min chef att jag var riktigt duktig på att hantera arga kunder.
 
På hemmaplan blev det lite kvällsmat. Krypa runt med en nätverkskabel och äntligen fått internet till min TV. Dags att bli modern med streaming tjänster nu då, varför ska man annars ha en smart-TV. 
 
Nu blir det sängen och läsa lite ur fyrvaktaren. Imorgon blir det jobb och sen lite innebandy med kollegorna. 
 
Börjar känna besvikelse faktiskt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0