Fredagen 18 November.

Pga att det regnat hela morgonen så var det lite busskaos och dem kunde inte garantera att bussarna gick enligt tabellerna. Min plan blev då att jag skulle gå till jobbet med ett paraply som skydd. Min hyresvärd var här i samma veva som jag skulle lämna hemmet, så han erbjöd mig skjuts till jobbet istället, super snällt för då höll jag mig torr. 
 
Hade stängning på jobbet idag och det var ganska tomt i slutet på dagen. Tömde kontoret sen tog jag bussen hem. Nu har jag hunnit äta, diska och titta på tv och det börjar bli dags att placera mig i sängen. Jobb hela helgen, så arbetsveckan kommer vara lång för jag är ledig först på fredag igen. 
 
Trevlig helg alla! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0