Lördagen 19 November.

Efter att det regnat i flera timmar i fredags, så var det otroligt halt på vägen ner mot bussen imorse. Sanden hade ju typ runnit bort så tog väl en minut längre att gå ner idag pga myrstegen. 
 
Arbetsdagen idag har passerar hyfsat fort. Hade stängning idag också, så blev kvar lite efter tid för att tömma kontoret. Jag hann ändå inom (ja inom) ICA innan bussen åkte från navet. Var tvungen att köpa ost för jag vill baka mer frukostbullar, och ost på de är mums.
 
Är så konstigt när man jobbar helg. För det känna ju verkligen inte som lördag idag eftersom jag jobbar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0