Söndagen 20 November.

Jaha då var min tid som chef på såkallad heltid kommen till sitt slut. Min chef är tillbaka på jobbet imorgon så det blir att sätta sig i telefon igen efter två ifrån. Känns som dagarna kommer bli lite längre eftersom jag ju kommer vara stilla sittande igen. Men det har varit roligt. Och om inget annat sker så är jag ju stand in varje fredag året ut ändå så lite av de där arbetslivet får jag ändå. Håller dock tummarna på annat besked ;) 
 
Igår bakade jag en plåt med nya frukostbullar, dock mer mjöl i denna gången. Nästan för mycket haha. 
 
 
Idag har jag då jobbat, blev lite övertid idag också. Blivit nästan en timme extra dessa tre senaste dagar. Gott, cash is king. 
 
Efter jobbet gjorde jag inte mycket annat än titta på tv. Nu har jag borstat gaddarna och är redo för sängen. Larmet ringer ju as tidigt imorgon. Och jag känner att jag redan nu längtar hem till sängen igen haha... 
 
Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0