Idag blev det träning.

En uppdatering efter dansen. Kan erkänna att när vi började ta vissa steg och man skulle lägga till armar och rörelser tänkte jag "vad har jag gett mig in på min kropp vill ju inte alls hänga med", men efter ett tag släppte jag dom tankarna och gjorde så bra jag kunde. Sen slog jag ett öga runt och såg hur mjuka fina rörelser de andra gjorde så tittade jag på mig själv och de kände som jag stod där och gjorde robotdans av något slag haha. 
 
Nej men de gick nog ganska bra även om mina rörelser var något stelare än alla andras men tror de blir bättre om man varit med några gånger och får in de olika momenten. Nu skulle jag bara försöka hänga med på de olika stegen hehe. 
 
Hade skit kul och insåg att jag nog fan hade leende på läpparna genom hela passet på 60 minuter. Skit kul verkligen. Man tränar och man tänker inte ens på det. 
 
Får väl se hur jäkla duktig jag är på torsdag då, har bokat in mig på Zumba, men det är med aerobics också. Känns som de också kommer va en utmaning för mig, men det är väl lite de som är poängen också. 
 
Nu skriker magen på mat så får väl fixa något att äta. Sen blir det inte så mycket mer gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0