Måndagen 10 Oktober.

Jag kan inte träna för jag är trött, jag kan inte träna för jag har mens, jag kan inte träna för jag har ont i huvudet, jag kan inte träna för jag orkar inte gå dit, jag kan inte träna för...  Ja men vad ska jag göra istället som är så jäkla viktigt, ingenting så bort med alla dåliga undanflykter och gå och träna. 
 
Skrev upp mig på ett Zumbapass efter jobbet idag, så enda som får mig att inte träna idag är om det skulle ställas in pga för få i antalet. Men ser grönt ut än så länge så idag skakar jag rumpan. Eller något. Ska bli kul att komma igång igen, inte varit på gymmet sen innan semestern så nu är det dags igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0