Tisdagen 25 Oktober.

Mitt liv är lite av ett moment 22. Jag menar att saker jag behöver är också saker jag inte ger mig själv av olika anledningar. Tex, tror jag inte att jag kommer känna mig helt hel igen innan jag får dela mitt liv med någon igen, samtidigt som jag inte vågar ge mig de då jag inte vill bo kvar här för alltid. Jag vill flytta hem till Skåne för att bo närmare min familj, men jag trivs med mitt jobb och mina vänner och min lägenhet här uppe vilket gör att jag än inte tagit tag i de där med leta nytt jobb och ny lägenhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0