Torsdagen 20 Oktober.

Jaha idag har haft en lite bättre dag på jobbet, inte lika tungt. Jag vet att mycket med ens liv har med inställning att göra,  men jag har aldrig varit en person som lyckas vinna över mitt tänkande. Aldrig. Men jag ska försöka för livet blir bra mycket bättre. 
 
Efter jobbet gick jag, Fredrik och Bata i samlad trupp till innebandyträningen och även om vi kom efter stängning på jobbet så hann vi spela en timme. Bra. Inser hur jäkla otränad man är när man blir så jäkla trött så fort man rör sig haha. Men det är väl bra att trötta ut sig också. Jag sover ju mycket bättre på nätterna efter jag tränat. Blir liksom mer avslappnad på något sätt. 
 
Trots ledig dag imorgon så måste jag ställa larmet. För imorgon ska jag ju till frisören. Spännande att se resultatet då jag inte själv vet hur jag vill göra. Men därför går jag dit, för att få hjälp av ett proffs ;) 
 
Nej nu har jag suttit på golvet tillräckligt länge. Dags att klä av sig och duscha av sig all svett. Godnatt alles! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0