Torsdagen 6 Oktober.

Gårdagen på jobbet rullade på, hände väl ingenting jätte speciellt. Några roliga samtal, någon som blev arg och så en timme i utbildningssalen. 
 
Kom hem och lagade lite mat och chillade framför tvn.
Sen skulle jag egentligen bara fråga min yngsta syster en snabb sak per telefon, men det slutade med en timmes långt samtal. Hade kunnat prata längre om det inte var för jag helt plötsligt blev skit trött och klockan passerat tolv. 
 
Så nu går jag och lägger mig. En arbetsdag om 12 timmar igen. Och inte blir det helg för mig fredagskväll som planerar. De behövdes extra folk på jobbet i helgen och jag har tagit på mig att jobba övertid på lördag, så får bara en ledig dag denna vecka. Blir dock två kompdagar i jul så de är det värt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0