Lördagen 3 September.

Så igår på lunchen gick jag och hämtade min nya telefon. Så imorgon kommer jag byta ut den gamla. För eftersom jag ska på fest ikväll och man aldrig vet hur de slutar väljer jag att inte ha nya telefonen med mig ;) 
 
 
Igår blev det mat på Bishops med kollegor. Drack lite öl sen drog vi inom Pinchos och drack godis drink. Ja stället har hittat till Sundsvall också, wohoo. Sen blev det Estreet och lite karaoke och mer dricka. En shot som faktiskt var god fast de låter hur jäkla äckligt som helst. Blanda bananlikör med rödvin och de smakar banana skids. Haha. 
 
Så idag mår jag hur bra som helst. Lite sliten men de försvinner ner i avloppet om en stund. Sen är det 30års fest ikväll, woop woop :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0