Torsdagen 1 September.

Jag är så himla knasig. Jag kan vänta hur länge som helst med att göra beställningar, som tex bredbandet när jag flyttade till lägenheten. Men saken är den att hur länge jag än väntat med en beställning, när den väl är lagd så vill jag gärna ha grejerna igår. Haha. 
 
Som med mobilen. Jag la beställningen den 25e och då med leverans till 6e. Men så fick jag ett sms i måndags där dom frågade hur jag ville få leverans och därefter var de kört. Varit inne på sidan där man kan följa leveransen. Inte bara varje dag, men typ tolv gånger varje dag haha..  Tror inte jag får den snabbare för de, men iallafall. Den som väntar... Den väntar.. Haha. 
 
Nu några timmars sömn,  sen ett arbetspass följt av några öl med roliga kollegor. 
 
Idag väntade ett paket på mig utanför dörren. Tur brevbäraren litar på mina grannar då de stod utanför dörren så vem som helst kunnat sno de. Tur jag har snälla grannar. Sen hade jag även ett paket med sängkläder, tror dock jag blev besviken på hur de kändes. Inte alls lika skönt som alla beskrev. Får hoppas en tvätt gör skillnad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0