Torsdagen 22 September.

Idag har jag varit och tränat innebandy efter jobbet. Sjukt jävla otränad man är. Men det märkte jag väl efter att fått träningsvärk i magen efter två dagar i skratt och 5x2 situps, armhävningar, benböj och upphopp. Ja jag och Emma har antagit en utmaning. Känns ganska kul att ha någon att göra det med för då blir det verkligen av :) Nu ska jag bara ta och boka pass på Ester så jag kommer igång med att aktivera mig. Jag har sämst kondition också. Röd som en tomat i huvudet, usch. 
 
Ledig imorgon så då ska jag få mina naglar fixade av fina Anette sen ska jag ta mig till Emma och sova där. Sen är det ju arbetshelg som väntar. Blir bra de. 
 
Fick dessutom reda på idag att jag garanterat får fira jul med familjen. Måste boka flyg snabbt så jag kan garantera att jag kommer upp igen sen hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0