Lördagen 22 April.

Imorse vaknade jag innan larmet, som vanligt drömde jag att jag försov mig och därför fick jag rena paniken. Dock var klockan vara sex så jag kunde sova vidare en och en halv timme till. Skönt! 
 
Haft en ganska lugn men ändå fartfylld dag på jobbet idag. Typ bara mitt gäng inne i helgen och då har jag bara halva gänget inne så det är väldigt lugnt. Vi har väl haft roligt tror jag. Jag har fått chansen att både lära och skratta idag, så jag känner att jag fått ut något av dagen i alla fall. Fan vad jag älskar mitt jobb. Det är otroligt skönt när man känner så, jag har inte haft ångest inför en enda jobbdag sedan jag fick min nya tjänst och jag tror det är lite de här som är meningen med ett jobb. Jag känner mig lycklig. 
 
Efter jobbet så mötte jag upp Emma så vi tog en liten date på Max. Efter det köpte vi lite fika på ICA innan vi tog oss hem till min soffa. Nu ska jag slänga mig i sängen med boken i högsta hugg, några sidor hinner jag ju innan jag ska sova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0