"Lördagen 19 Augusti"

Om jag skriver igår så menar jag fredag även om vi slagit om till söndag nu. Så igår fredag började vi dagen med lunch och väldigt goda drinkar på Bondi Beach, kan verkligen rekommendera detta ställe för drinkar.

Efter att vi ätit tog vi oss ut på havet igen, denna gång var det vi som styrde båten. Eller ja trampbåten, hehe. Trampade ut till en liten ö som låg en vit ifrån stranden, gick ur och tog snabbt några bilder sen tog vi oss tillbaka i båten igen. Roligare att simma ute på de öppna havet direkt från båten. Två timmar var vi ute innan vi skulle lämna tillbaka båten.

Gick upp på hotellet och gjorde vid oss sen tog vi oss in till rum 619 och började dricka upp all dricka vi hade kvar eftersom de var vår sista kväll. Gick tillbaka till Bondi Beach eftersom jag sett en Instagram bild på sushi därifrån dock var klockan drygt haft tolv så de var för sent för sushi och vi tog enbart vars en god drink sen tog vi oss upp till Slingshot igen, Emil var taggad att åka och de är jag glad för. Så han och Lisette tog en runda sen gick vi ner till en pizzeria där jag fick köpt pizza sen tog vi oss hem.

Vi har haft det otroligt lugnt när det kommer till festande trots vi varit i Magaluf. Vi har druckit goda färgglada drinkar varje dag, men vi har inte blivit packade utan vi har kunnat ta tillvara på dagarna och fått något gjort varje dag. Betydligt roligare än att ligga bakis varje dag. Det kan man göra i Sverige istället, där finns ändå ingen sol att vakna upp till haha.

Idag när vi vakande packade vi klart väskorna. Checkade ut och lämnade våra väskor i hotellets väskrum. Så trots vi hade flera timmar kvar till vår buss skulle ta oss till flyget hade vi möjlighet att låta väskorna vara kvar på hotellet, de kallar jag service!

Idag gick vi runt i delar av Magaluf vi inte varit på tidigare, blev lite shopping och sen avslutade vi med att doppa fötterna i poolen sen tog vi bussen till flyget och resan hem gick hyfsat fort i min mening.