Måndagen 14 Augusti.

Denna morgon var jag och syrran uppe först. Vaknade igen lite efter nio. Satt på balkongen och käkade lite kex och ost som jag tagit med mig hemifrån. 
 
 
Sen knackade vi på hos Emil och Hillevi och en kort stund efter gick vi ner till poolen och spenderade någon timme där. Sen har vi gått och käkat frukost på samma ställe som igår, även idag blev det strawberry and banana colada som igår. Gott med lite mat, fick även fri shot och när den var uppdrucken tog vi oss till stranden och solade och badade lite mer. Första riktiga havs doppet sedan sommaren 2013. Havet i Norrland är så kallt så jag sätter gärna inte ens fötterna i det, haha. 
 
Nu är det dags för en dusch för att bli av med all sand och salt man har på kroppen och i håret. Lite After sun ska jag smörja in kroppen med sen blir det en liten siesta. Ikväll börjar vi för dricka på balkongen innan vi går ut och äter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0