Onsdagen 16 Augusti.

Redan första soldagen brände jag mig på ryggen, nu tre soldagar senare har jag bränt mig typ överallt. Det kliar nå jävulskt så de blir ju knappast mindre märke för det. Smörjer in mig med solskydd typ hela tiden, men känns inte som de hjälper trots jag gått över till att använda ansikts skyddet med solskyddsfaktor 30 på hela kroppen. Använder även After sun med aloe vera samt Hillevis aloe vera lotion för att de lägga sig. Jag brukar inte bränna mig, men å andra sidan har jag inte solat ordentligt på fyra år så kroppen är väl inte van vid detta haha. Hoppas jag har turen att de inte är bränt så jag fjällar av all färg innan jag hunnit till Sverige utan det är sån röd som blir jätte fin brun sen efter några dagar ;) 
 
Gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0