Lördagen 2 December.

Jag väljer att unna mig själv massor med saker med denna lönen. I torsdags var jag ledig från jobbet och hade då en tid inbokad hos frisören för att färga håret. Det blev lite mörkare än tänkt, men jag är nöjd. Det blev en skillnad och det var också vad jag ville ha.
 
 
Efter besöket hos frisören åkte jag och Emma till Birsta. Hittade inga kläder, men jag fick köpt två par nya vinterskor vilket jag behövde då de fodrade skorna gått sönder i dragkedjan bara någon dag innan. 
 
Imorgon tänkte jag lägga mig i solariet och få lite färg såhär i vintermörkret. På måndag ska jag kolla efter en klädsel till årets julfest som är på torsdag. På tisdag har jag bokat in mig på en massage efter jobbet. Helgen är också fullspäckad och jag ska unna mig att göra annat än bara titta på tv i min ensamhet på soffan. 
 
Jodå, jag har det bra. Jag unnar mig och det går verkligen ingen nöd på mig. Och snart får jag även åka hem och hälsa på familjen. Life is pretty great! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0