Tisdagen 12 December.

Idag efter jobbet blev det intensiv redskap träning med Claudia, vart inställt förra veckan så nu fick jag svettas lite igen. Det känns skönt när man orkar lite till trots att det värker i magen eller benen. Nu blir de ingen träning på typ tre veckor. Absolut skulle jag kunna träna under min vistelse i Skåne, de har jag gjort förr, men denna gången struntar jag i det. Jag ska bara vara ledig, umgås med familjen och ha det allmänt bra. 
 
Ikväll har jag suttit och läst igenom föredraget jag ska hålla imorgon. Det är enormt mycket material. Orkade bara dra igenom det en gång, hoppas det går bra ändå. 
 
Nu är klockan mycket och lilla My är trött. Blir några sidor i boken innan jag slänger huvudet på kudden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0