Onsdagen 1 Februari.

Inne på min sista månad sin 28 åring. Helt sjukt va tiden går fort och jag förstår inte var de senaste fyra åren tagit vägen. Jag är kanske snart redo att leta efter kärlek igen. Det är ju den biten som alltid saknats i mitt liv, som gett mig åldersnoja sedan dagen jag fyllt 20. Jag har upplevt mycket, men alla har vi olika mål med livet och för mig har det väl alltid varit familj som jag sett som det självklara. Fast vad vet jag om familjeliv där jag är förälder, tänk så är längtan så stor att de inte lever upp till det. Inte direkt så det finns ångerrätt på det den dagen man tar steget in. Aja behöver inte oroa er, är nog ett tag till innan jag når den delen i livet. Är ganska mycket singel just nu så. 
 
Min lediga dag idag har inte gett så mycket som jag tänkte. Jag har myst i soffan med boken i händerna, lagat mat och tittat på tv. Även jobbat pyttelite hemifrån nu på kvällskvisten. Tar tag i lägenheten i helgen, när badrummet förhoppningsvis är någorlunda klart. Längtar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0