Måndagen 2 Januari.

Min lilla mini semester nere i Skåne har varit underbar och för första gången har känslan inte varit att tiden gått för snabbt. Till viss del kanske det beror på att jag vart sjuk de sista dagarna, men det är ändå en positiv känsla. 
 
Resan hem gick bra och det första jag gjorde var att börja packa ur resväskan så smått. Sen hann jag knappt starta datorn innan jag insåg varför jag aldrig använder den längre. Flertalet tangenter är så sega att man får slå dom halvt ner i golvet för att dom ska fungera. Så blir till att beställa en ny nu under veckan, lagom less på den så dags att sluta snåla ;)
 
Första arbetsdagen efter semestern idag och jag har knappt hunnit något innan dagen var slut. Blev lite chockad när någon sa att klockan var nio.. Tog bussen hem och nu ska jag fortsätta plocka ur resväskan. Sen blir det inte mycket mer gjort, delad tur imorgon så jag börjar redan 7:30. Blir en hel del möten hela dagen och under lång lunchen blir det att hämta ut ett paket samt att handla hem lite mat..
 
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0