Måndagen 23 Januari.

Jag har funnit en ny serie jag fastnat för, Homeland,såg hela säsong 1 i helgen. Så det var en ganska lugn helg för min del. Hade en riktigt trevlig afterwork i fredags, dessvärre fick jag migrän innan jag ens hann hem och den höll mig sällskap halva lördagen. Så lördagen gick mest ut på att sova och titta på tv om vart annat. Igår så var det första jag gjorde att ta mig till gymmet, solade solarium sen tog jag och lånade duchen. Därefter tog jag mig hem och lagade massa mat så jag har matlådor till jobbet även imorgon & på onsdag. Provade på att göra potatis/köttfärsgratäng, riktigt gott!
 
Idag har jag haft sovmorgon sedan fullt upp på jobbet med både möten och annat skoj. Timmarna rullade på och jag satt fast klistrad vid datorn till dess att jag slutade 20:15. Fick skjuts hem, så slapp att ta bussen. Nu blir det lite Homeland fram till jag ska sova. 
 
Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0