Måndagen 9 Januari.

Eftersom jag inte haft sammanhängande ledighet så kändes helgen väldigt kort även om jag haft två dagar ledigt. Dagen idag har varit jätte bra. På lunchen tog jag mig även till Telia och fick hållare till sim-kortet så nu har jag lagt  det i min gamla telefon och finns nu kontaktbar på numret igen.. När kvällen var kommen och arbetsdagen var slut så tog jag bussen hem och det första jag gjorde var att fixa iväg en anmälan om att laga telefonen så nu ska jag bara invänta en retursedel så jag får iväg den. Sjukt störigt och mysko allting, hoppas bara de går smidigt och jag får tillbaka en fungerande telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0