Torsdagen 5 Januari.

Fullt ös medvetslös. Så mycket action på jobbet att denna månad kommer springa iväg. Som vanligt då alltså. 
 
Idag är jag glad att jag vaknade till en snap ifrån Emma där jag fick se att de skulle bli jätte kallt idag. Tog därför strumpbyxor på mig under byxorna. Hela vintern har varit ovanligt varm så idag är det när det var - 20 höll jag på att klistra igen näsan varje gång jag andades in haha. Riktigt bitande kallt, så de har inte varit många minuter som spenderats utomhus. Brrr.. 
 
En av mina många julklappar har blivit ihop satt idag, inte riktigt hunnit med så de flesta ligger fortfarande på golvet. Och det är ren kaos hemma hos mig känner jag :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0