Fredagen 28 Juli.

Asså det är helt sjukt hur hela sommaren har passerat och jag har inte ens börjat min semester än. Jag känner inte att sommaren hunnit börja än. Ska bli så skönt att gå på semester, ser speciellt fram emot veckan i värmen samt få hälsa på familjen :) 
 
Annars har det inte hänt så mycket sedan sist. Jag har varit helt utan energi i typ två veckors tid, så förra helgen var jag bara för mig själv. Hade tur med vädret på lördagen och låg ute i solen mest hela dagen. Tack vare min egen tid kom energin tillbaka i måndags och det känns skönt att kunna tänka på något annat än sova. 
 
Igår var jag ledig eftersom jag ska jobba i helgen så då passade jag på att åka hem till Anette för att fixa mina naglar. Jag känner mig lagom stolt för nu är det inte någon förlängning gjord utan det är helt mina naglar. Nöjd och kommer va så snyggt med solbruna händer och gärna med fingrarna om ett glas med alkohol :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0