Fredagen 2 Juni.

Så igår körde jag mitt sista arbetspass denna vecka. Fullt upp hela vägen till stängning sen tog jag bussen hem. Packade väskan och la mig i sängen vid halv ett. Larmet hade jag ställt redan på tio i fem. Kan säga att jag vaknat så många gånger under natten så de har bara känts som en snooze fest. 
 
 
När första larmet ringde gav jag upp sömnen, behövde inte snooza mer. Gick upp ur sängen och gjorde mig redo. Gick ut och väntade på taxin. Flyget ner till Stockholm gick fort, när jag landade hann jag inget annat än gå över på andra sidan för att direkt hoppa in på nya flyget. Magkänslan sa mig något som jag valde att skjuta åt sidan. Flyget ner var jag så trött så jag somnade till lite. När jag sen landade i Ängelholm och hälsat på pappa och Angelika stod jag och väntade på min väska. När samma grå väska åkt förbi tre gånger fick jag ge upp och gå och anmäla att jag inte fått min resväska med mig från Stockholm. Magkänslan hade alltså rätt. Gjort en anmälan så har jag tur kommer de ner nu under eftermiddagen och dem kommer hit med väskan. 
 
 
Nu är jag helt slut i huvudet och tänkte sova lite på soffan hemma hos mamma o pappa. Ikväll blir det tacos och imorgon ska vi till Ullared ;) me like. Kvalitetstid med familjen är någonting jag uppskattar så mycket mer sedan jag flyttade hemifrån, jag tror mina små syskon som flyttat hemifrån känner samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0