Fredagen 9 Juni.

Blev sovmorgon till elva idag. Hoppade direkt in i duschen, klädde mig och tog äntligen tag i att få cykeln till cykel-Nisse. Han pumpade luft i däcken och tog in cykeln och där efter sa han att ha koll på däcken över helgen annars får jag komma tillbaka. Asså vilken skillnad det gör att ha fullt med luft i däcken. De var inte ens jobbigt att cykla upp för första backen på vägen  hem sen. Så jäkla skönt. Äntligen kan jag cykla igen, inga fler busskort förrän till hösten/vintern.

Efter mitt besök hos cykel-Nisse trampade jag vidare på cykeln ner till Polisstationen för att hämta mitt pass. Sen tog jag mig upp för första backen och jag tog mig nästan upp för hela backen vid mig också. Strongt jobbat med tanke på att de är nästan två år sedan jag cyklade. Kan dock erkänna att jag trodde jag skulle dö med spagettibenen sen när jag kom hem. Så dålig kondition och så törstig haha.

Kröp ner i soffan när jag kom hem och de blev näsan i boken sen slog jag igång Beauty and the beast. Lite senare kom Emma hit och hämtade mig, vi åkte iväg och käkade mat. Blev ett besök hos Emma också, hon har fått så mysigt i sin lägenhet nu. Efter ett kort besök hos henne åkte vi hem till mig igen.

Nu är jag ensam och tänkte inte göra så mycket mer idag. Jag ska nog fortsätta läsa. Jag har kommit in i min sån period då jag kan läsa deckare efter deckare. Älskar deckare och de flesta jag läser är svenska författare som utspelar sig här i Sverige. Bra underhållning.