Onsdagen 7 Juni.

Jaha då var verkligheten i fatt en igen. Somnade nog ändå ganska sent inatt och sen vaknade jag upp både vid fyra och vid sex tiden sen vad de bara att gå upp när första larmet ringde. Snooza hade jag ju redan gjort hela natten kändes det som. 
 
Utbildning hela dagen och det var en rolig dag. Lite trött i huvudet var jag innan dagen var slut, men en hel del skratt blev det. En trevlig lunch på Bim. Och efter jobbet gick jag och hämtade ut ett paket därefter blev det ett besök på ICA innan jag tog bussen hem. 
 
 
Hemma tog jag tag i resväskan, tog bra ur det roligaste igår när jag kom hem så idag fick jag ta ut resten. En otrolig röra i vardagsrummet och idag klarar inte riktigt de. Fått diskat de nya glasen och kopparna också. Ätit mat, tittat på tv och bara varit själv. 
 
 
Ett dags pass imorgon också sen är det helg igen. Tre dagar ledigt ska bli ganska skönt. Och planerna är oklara. Jag skulle helst av allt bara ligga på soffan hela dagarna, samtidigt känner jag ett stort behov av att rensa garderoberna för jag fortfarande inte fått tummarna loss att göra det. Vill ju inte slänga något därför skjuter jag upp de hela tiden. "ja men jag kanske använder det sen" som det brukar låta. 
 
Aja nu har jag avslutat kvällen med måndagens avsnitt av Sveriges modigaste samt två avsnitt av lyxfällan. Nu ska jag somna till ljudet av regnet som hörs mot fönster lite då och då. Hoppas vädret vänder till imorgon bitti, jag som skulle gå till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0