Söndagen 4 Juni.

Imorse blev ser en rejäl sovmorgon, klockan elva gick jag ur sängen och gick direkt in i duschen och vaknade till liv. Blev lite kvalitets tid med familjen en stund, lite lunch sen åkte vi och hälsade på morfar. Blev lite valp mys och sen åkte vi hem och käkade middag.
 
Haft ont i huvudet idag så blev lite vila middag sen åkte jag hem till brorsan och Hillevi. Hjälpt Hillevi med att färga håret och nu blir det Wallander på tv. Blir nog en ganska lugn och tidig kväll. Jag hoppas klart på fint väder imorgon så jag kan få lite sol, men tror dem lovat regn tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0