Fredagen 24 Mars.

Jag har haft huvudvärk hela veckan och idag när jag vaknade kände jag mig hyfsat okej. Jag har tagit ledigt lite på eftermiddagen och har sovit några extra timmar på soffan. En treo gjorde susen och dagens huvudvärk är borta just nu vilket känns som en lättnad. Nu är det dags att göra en omelett och ta en snabb dusch sen ska jag in till jobbet några timmar. Får känna av hur jag mår när jag inte bara ligger på soffan, kanske kanske att jag kan gå ut och ta en öl ikväll. Jag kommer i alla fall inte gå all in ikväll..
 
Trevlig helg alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0