Lördagen 25 Mars.

Så skönt att det är lördag och inte söndag idag. Kvällen igår var hur bra som helst och jag gick ganska mycket all in fast tanken inte var så. Hade en rolig förfest hemma hos Jonas och sen drog vi ut till Oscars. Innan jag tog taxi hem så gick jag självklart in och köpte med mig en kebabtallrik från kebab city. Nattamat måste man ha :) 
 
Idag mår jag mindre bra. Sofia vill ut och äta ikväll så får se hur bra man mår senare. Nu känner jag bara för att krama kudden. 
 
På jobbet i väntan på att få stänga kontoret och gå på fest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0