Onsdagen 1 Mars.

Idag har jag varit ganska trött. Började morgonen med att vilja stänga av larmet och fortsätta sova, men man är väl ganska mogen och tar sitt ansvar så det var bara att dra på sig kläder och ta sig till jobbet. Arbetsdagen har gått relativt fort, dock blev jag kvar på jobbet ett tag för jag var helt slut i skallen och orkade inte ta mig hem. Bara för jag visste att jag skulle inom ICA och handla en del. Fick med mig två fulla kassar hem och nu har jag ätit upp resterna i kylskåpet, lite vindruvor och ett snickers-choklad. Ja nu tänkte jag snart byta från soffan till sängen, för om jag råkar somna på soffan kommer nattens sömn vara bortblåst. Jag har ju lyxen att kunna kolla TV  både från soffan och sängen så det betyder ju inte att jag går och lägger mig redan, men jag känner mig lite hängig idag. Några glas vatten och en natts sömn kommer bota mig helt klart.
 
Förut har jag aldrig vågat hoppats på saker för jag inte vill besviken om det inte händer, men nu så är det jag som går runt och hoppas och säger till alla vad jag hoppas händer. Jag tycker själv att jag gjort ett ganska bra jobb som teamledare på jobbet fast jag är helt ny inom detta område och jag hoppas verkligen att jag kommer få förlänga detta. Det finns en del vägar som öppnas framöver och jag håller mina tummar att jag får gå en av vägarna ett tag till helt enkelt. Jag trivs så bra med mina arbetsuppgifter, på jobbet, med mig själv, min utveckling, hemma. Allt. Allt har fått en positiv vändning och jag vill behålla detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0