Söndagen 5 Mars.

Gårdagen. Var så många som inte kunde komma så en halv timme innan festen skulle börja var jag faktiskt i tankarna att ingen kommer. Men jodå. 
 
Vi blev ett härligt gäng och det var med fördröjning som jag tog nog upp imorse för jag visste vilket kaos vi lämnat i vardagsrummet. Vi drog fram vattenpipan och kolet trilla ner på mattan och har lämnat märke, spillde drinkar så det var toapapper på några ställen. Massor med flaskor och burkar. Rolig kväll som varade till typ tolv hos mig innan vi drog vidare ut.
 
 
Vi hamnade på Udda först, sen försvann folket. Jag tog mig till estreet i ett försök att hitta ena halvan av gänget men hittade ingen så jag fick klara mig själv. När estreeet stängde tog jag mig till kebab city och köpte med mig mat sen tog jag taxi hem. 
 
Nu ligger jag på soffan och mår mindre bra men det är värt det med tanke på hur bra kvällen igår var :) tack alla som gjorde det bra och för era fina presenter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0