Torsdagen 2 Mars.

Ja klockan har slagit över 00:00 och det är nu fredag mina vänner, men jag har inte hunnit sova så för mig är det fortfarande torsdagskväll. 
 
Skönt med lite sovmorgon i morse måste jag säga. Sen har jag haft fullt håll igång på jobbet med både medlyssningar och utvecklingssamtal. Lite annat har också hunnits med. Men var lika slut vid slutet av arbetsdagen som igår, så jag trodde verkligen inte jag skulle dra till innebandyn idag, men jag överraskade mig själv med att dra dit ändå. 
 
Hann typ hem och vända sen tog jag musiken i öronen igen och gick till träningen. Jag lyckades få en fläskläpp, en bruten nagel och ett blåmärke på benet. Men jag är ganska tuff så jag spelade självklart vidare ändå ;) haha. En timmes träning sen tog jag bussen hem för att komma hem snabbare. Lagade mat och åt mat trots klockan hann bli typ halv tolv. Dö hungrig och nu har jag matlåda till imorgon också vilket är super bra. 
 
Nu är jag efter fullt håll igång hela dagen är jag äntligen nerbäddad i sängen. Ska bli så jävla skönt att sova. Bara ett arbetspass kvar sen är det helg, wohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0