Torsdagen 23 Mars.

Ännu en dag avklarad med både huvudvärk och förkylning. Febern har jag inte direkt känt av så mycket idag, men jag blir fortfarande anfådd av att gå upp för trappan på jobbet. Nej jag är inte så otränad, det är pga att jag är sjuk. Hoppas jag, annars har konditionen försämrats drastiskt denna vecka haha. Kvällens innebandy blir ju inte av pga hur jag mår bra, känns inte så bra att springa runt när man inte mår helt hundra.
 
Så en arbetsdag kvar och ifall humöret och måendet är på så blir det väl en eller två öl på kvällen med teamet. Återstår och se imorgonkväll
 
Ser framemot nästa vecka, för jag vet att jag hunnit bli helt frisk till dess och då kan jag börja träna igen. Ta det lite seriöst. Målet är ju att tappa några av mina gamla överblivna sambokilon innan resan i sommar. Och då krävs det att träna lite mer än en gång i månaden. I will make it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0