Lördagen 13 Maj.

Här har det inte hänt så mycket under veckan ser jag.
I onsdags efter jobbet mötte jag uppe Emma så åkte vi till Birsta och shoppade lite. Sen hängde jag med Emma till sin lägenhet en liten stund innan jag åkte hem. 
 
I torsdags blev det en vanlig arbetsdag, fast jag har fått mina fem nya till teamet så det var kul. Efter jobbet tog jag en stund på soffan innan jag drog och spelade innebandy. Kul, svettigt och bra för kroppen. 
 
I fredags blev det ett arbetspass och efter det så mötte jag upp Emma så åkte vi hem till mig så jag kunde fixa mig lite. Efter de åkte vi hem till henne och korkade upp vinflaskan, drack lite bailey's också. Blev en liten förfest med massa skratt innan vi gick till stan och drack några goda drinkar. 
 
 
Idag tog jag sovmorgon och gick inte ur sängen förrän klockan elva. Har varit så himla trött idag så jag har powernapat lite på soffan också. Tittat på tv och spelat mobilspel. Gick sedan upp till Gonzalos och hämtade hem en pizza. Emma kom sen på besök och vi kollade på film och på eurovision. Nu väntar jag väl på att se hur det går för oss innan jag kan byta kanal. Självklart missade jag personen som sprang upp och visade rumpan haha. 
 
- Ja, man får ha ananas på pizza! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0