Onsdagen 3 Maj.

Idag har jag varit ledig och jag har fått en del gjort hemma. Först hade jag ett trevligt samtal med mamma, sen fixade jag lite jobbmail innan jag ringde min fastighetsskötare angående mitt kylskåp.
 
Jag har diskat, fått ut min bänk på balkongen och denna sommar ska jag låta den stå ute hela säsongen för att slippa ha den inne i vardagsrummet. Fick ett kort besök av fastighetsskötaren som fixade till mitt kylskåp. Jag har sen chillat framför tvn och beställt hem sushi. 
 
 
Nu blir det bara chill i soffan resten av kvällen till jag byter ut den mot sängen. Imorgon väntar en tidig morgon eftersom jag ska åka till Härnösand på utbildning. På kvällen måste jag ta mig i kragen och vara med på innebandy träningen, inte varit med de senaste gångerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0