Torsdagen 25 Maj.

Igår var jag ledig från jobbet så jag tog mig till polisen för att skaffa ett pass. Sen gick jag vidare in till centrum för att handla lite på ICA. Tog bussen hem och fixade lite käk, hann även titta lite på tv. På kvällen kom Anette på besök och fixade mina naglar samt vi käkade lite sushi, blev som vanligt nöjd med de fina naglarna! :) 
 
 
Idag har jag jobbat och som vanligt på morgonen är jag helt död. En promenad till jobbet med musik i öronen och jag har haft en otroligt bra "söndag" på kontoret med bra stämning och en hel del skratt.
 
Efter jobbet tog jag mig till gymmet. Gjorde ett tjugo minuter pass på crosstrainern med ett högre motstånd än förut. Klarade inte hela vägen till 6km, men nästan. Dock kände jag att motståndet tog mer än tidigare, vid två av backarna kändes det nästan som jag stod still. Typ en och en halv månad sedan jag sist stod där på så jag är nöjd med min insats. Nu ska jag bara se till att ta mig till gymmet oftare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0