Tisdagen 14 November.

Sista två timmarna på jobbet hade jag sån otrolig huvudvärk, men jag trotsade detta och tog mig till gymmet ändå. Inga bortförklaringar för att inte gå. Nu letar jag bara möjligheter och lösningar. Kändes återigen i både lår och magen, hoppas på träningsvärk imorgon. Fick ingen förra veckan. Då blir jag rädd att de inte gav något. 
 
Som alltid efter jag tärnat får jag cravings efter typ mc Donalds eller pizza. Är det normalt eller är de bara jag? Haha. Jag mättar dock aldrig de behovet utan äter vanlig mat när jag kommer hem från träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0