Tisdagen 21 November.

Ännu en tisdag avklarad, kändes som det var tisdag nyss. Ännu ett träningspass med Claudia gjort och nu börjar jag känna att även huvudet kan bestämma och inte bara kroppen. Annars är jag en person som slutar så fort jag känner att de känns någonstans, men som Claudia sa på första träningspasset så klarar kroppen mer än kan tror.  Och om man bara ger sig fan på det så klarar man nog några fler armhävningar, benböj eller situps. Det kändes iaf lite bättre idag för de fanns något tillfälle då jag bara ville sluta, men jag fortsatt ändå. Bra!
 
Inte hunnit med så mycket när jag väl kom hem. Lagade mat, käkade och tittade på tv. Diskat upp de mesta av disken och helt plötsligt är klockan för mycket. Dags att lägga huvudet på kudden och sova. Larmet ringer redan fem över sex eftersom jag imorgon ska åka och spendera dagen i Härnösand på utbildning.
 
Och snön fortsätter falla här i norr, genast mycket ljusare och det känns inte lika trist att det är kallt ute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0