Tisdagen 28 November.

Ännu en bra arbetsdag avklarad. Lite möten, lite julstämning och lite kaos. Precis som det ska vara för att vara en bra dag. Blev ytterligare övertid även för min del och när jag kunde stänga ner kontoret sprang jag till busshållplatsen för att hinna med bussen. Älskar inte direkt att springa, men ändå händer det så ofta att jag måste.
 
Väl hemma slängde jag mig på sängen direkt. Sen ringde jag hem till mamma och grattade henne på födelsedagen. Kändes som jag verkligen behövde prata för jäklar va munnen gick i ett. Ska bli så himla skönt att komma ner och hälsa på om bara några veckor. Längtar efter hela stora familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0