Tisdagen 7 November.

Äntligen! Bara flera veckor senare. Pga sjukdom, sent arbetspass och inställt träningspass har jag inte varit på gymmet på flera veckor. Idag på jobbet kände jag inte alls för det, men några bortförklaringar fanns inte i min värld idag. Nej oavsett om jag kände för det eller inte så skulle jag dit. Extra taggad när man träffar Claudia också, speciellt när hon var så glad av att jag var tillbaka. Hon har som alltid sån utstrålning och de smittade av sig ännu mer på mig så då blev jag gladare. Ett svettigt 60 minuters långt intensivt redskappass blev det. Och som jag visste kändes det ju skönt efteråt. För att jag gjorde det. Dock kan jag erkänna att de var jobbigare än jag kom ihåg. Mjölksyra i låren för alla benövningar haha. Lär ha träningsvärk imorgon. Och de är så att jag hoppas på de till och med, hur sjukt det än låter, för då vet man att de tog.
 
Klockan är inte så mycket men lilla jag har ändå redan hamnat under täcket i sängen. Tänkte läsa några kapitel innan det är dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0