Torsdagen 9 November.

Idag vart det en kort dag på kontoret i Sundsvall, bara drygt två timmar. Sen bar det norrut till Härnösand för att spendera eftermiddagen i utbildning. Känner absolut att jag tar med mig saker därifrån, även om det är grejer som redan används idag. Jag uppskattar lite repetition ibland och det finns alltid tips från andra att ta med sig i sitt eget arbete. Kul.
 
Nu är jag hemma och håller på med maten. Blir sen bara en lugn kväll i sängen med näsan i nästa bok. Verkligen kommit in i en läsperiod nu känner jag. Håller på att läsa alla Carin Gerhardsens böcker, att de tagit så lång tid att läsa tredje, fjärde, femte och nu sjätte förstår jag inte. Även hon är ju en bra författare, jag älskar ju spänning och svenska deckare så det är synd att hon gjort en sista bok och jag snart är där. De tre böcker jag hunnit läsa nu på kort tid har verkligen dragit med en från start och fått en att inte vilja släppa boken för man vill ha slutet. De kallar jag bra bok.
 
En arbetsdag kvar sen är det helg och som det ser ut nu blir det middag imorgon med tjejerna, resten av helgen blir nog lugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0