Lördagen 30 September.

Igår gjorde jag veckans sista arbetsdag och det kändes riktigt bra. Hade en bra och rolig arbetsdag. Efter jobbet tog jag mig hem en snabb runda sen tog jag taxi hem till Emma. Där blev det vi och hennes kompis Malin som åt god mat och drack lite vin och baileys. Hade en riktigt trevlig kväll och de var så bra att vi inte ens kom vidare ut igår. Detta kommer vi lätt göra om igen :)
 
 
 
Idag har jag sovit ganska länge, la mig på soffan lägligt till att idol drog igång. Så de är vad jag roar mig med just nu. Sen är jag i valet och kvalet om jag ska orka upp för backen och hämta hem en pizza eller om jag ska beställa hem en pizza. För idag ska jag inte laga mat själv.
 
Ikväll blir det ännu en kväll utanför min egen lägenhet. Taxin eller bussen kommer ta mig till Linnea och Niklas. Lite alkohol sen är det natten som får visa oss vägen ut :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0