Tisdagen 26 September.

Två snabba dagar på jobbet. Det har varit två bra dagar med humöret på topp. Fullt ös från start till slut, men också riktigt kul.
 
Efter jobbet idag har jag varit på min tisdags date på Ester & Co. Intensiv redskaps träning, de var verkligen svettigt idag. Idag tror jag nog att hon körde lite hårdare med oss jämfört med förra veckan. Jag kände i alla fall av de mer idag. Energin är här igen. Jag tackade även Claudia efteråt, det är mycket tack vare hennes tisdagspass som jag tycker det är kul och jag vill tillbaka och göra jobbet.
Ja vad jag känner nu är att jag V I L L :) 
 
Lite kul att jag för tre veckor sedan sa att det handlade om att jag behövde och att jag inte vill. Nu vill jag. Jag gör detta för att få mer energi, må bättre och kunna njuta av det goda i livet. Meningen är inte att aldrig mer äta socker eller äta nyttigt 7 dagar i veckan. Vill jag äta pizza två dagar på en vecka, ja då gör jag det helt enkelt. Sen är de inget jag brukar göra, men ni förstår kanske vad jag menar.
 
På torsdag väntar innebandy på kvällen, veckans andra pass. Till dess väntar två arbetsdagar till. Tidiga morgnar. Denna vecka har jag faktiskt tyckt de varit lite jobbigt att gå upp, längtar efter sängen innan jag gått ut den. Men så är det ibland när man inte är en morgonmänniska haha.
 
Nu blir det avnjuta lite tv innan jag ska sova. Trevlig kväll alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0