Tisdagen 3 April.

Då har jag varit hemma i snart ett dygn. Det känns helt okej, men idag kom snön och la sig som ett vitt täcke på marken igen. Det kände jag väl att jag var klar med för denna vinter hehe.
 
Jag har inte gjort jätte mycket idag. Varit iväg och handlat lite på ICA, sen fick jag ett väntat och positivt samtal så jag har ett möte inplanerat imorgon. När töserna kom hem hade jag ett ganska långt samtal med yngsta systern som behövde ventilera lite. Sen jag tog mig an att laga mat till oss tre. Gjorde den bästa köttfärssåsen idag, så lite matkoma nu haha. 
 
De blir en tidig kväll och larmet ställer jag på 08:00 till imorgon. En ny dag med nya äventyr. Det känns som denna månaden sen jag flyttat ner till Skåne igen  har varit ganska händelserik. Det händer mycket nya saker vilket är roligt, men då kan jag också bli lite orolig på vad som kommer hända när allting lagt sig. Kommer jag fortfarande känna mig såhär nöjd eller kommer jag bli uttråkad? Hoppas såklart på första alternativet, blir de nummer två får jag helt enkelt hitta en lösning för de å.
 
Se möjligheter, inte bara problem :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0