Torsdagen 30 Augusti.

Ikväll är jag helt slut i både kroppen och huvudet. Började min arbetsdag klockan åtta som oftast, men jag lämnade inte kontoret förrän för en halv timme sedan sen typ. Inför morgondagens nya tag blev alla teamledare kvar för att göra klart kontoret. På riktigt helt slut i kroppen av att bära runt på alla tunga bord. Fint blev det i alla fall. 
 
En arbetsdag kvar sen är det helg. Dock är det inte helt klart om de blir vila eller slita. Jag känner just nu att jag faktiskt är öppen för båda förslagen. Vila för att det är vad jag känner att jag behöver just precis nu. Slita för att jag då vet att jag hjälper till och gör nytta för någon annan än bara mig själv. Så vi får väl se imorgon hur helgens planer blir.
 
Nu blir det faktiskt direkt ner i sängen och varva ner med lite tv-serier. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0