Lördagen 17 Februari.

Det var skönt med lite sovmorgon idag, låg kvar i sängen till tjugo i elva. Klev upp för att göra mig redo för de kommande besöket. Nu har någon varit här och hämtat soffbordet så behöver jag inte tänka på de nå mer. Skönt. Dock är det otroligt tomt att ha en stor soffa, men att inte ha något bord. Flytten kommer dock gå smidigare om vissa saker försvinner innan.
 
Nu kommer snart Emma och hämtar mig, vi ska fira min födelsedag i förskott och bara umgås med varandra innan jag lämnar Sundsvall. Jag såg framemot dagen redan innan, men för 15 minuter sedan fick jag ett meddelande på några saker jag borde ha med mig så nu undrar jag vad hon har planerat att vi ska göra. Spännande hehe.
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0