Måndagen 22 Januari.

Tillbaka till verkligheten igen efter en riktigt lugn helg. Kom inte riktigt igång som jag tänkt i helgen, men lite listor och lite annat fick jag nog ändå till. Mest satt jag och grubblade på en uppgift jag behövde få klart och först nu ikväll känner jag att jag är nöjd och kan slappna av.
 
Dagens arbetsdag som så många andra måndagar har sprungit förbi. Haft en hel del möten och sen satt upp en ny vecko-aktivitet för teamet, det känns roligt. Efter jobbet åkte jag och hämtade ett paket på ICA och sen har jag suttit och egentligen inte gjort så värst mycket. Träningsväskan är nu packad och står framför dörren så det inte går att missa den imorgon. Efter jobbet imorgon blir det ett träningspass med Claudia igen, första för i år och helt klart något att längta efter.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0