Onsdagen 6 Juni.

Idag har jag varit på stranden med mamma, pappa och Angelika. De blåste en del, men det var ändå skönt. Med undantag från när Angelika höll på att kasta snäckskal på en. Haha.  Efter stranden blev jag bjuden på middag och sen hann jag med några minuters powernap på mamma och pappas soffa innan jag begav mig hemåt.
 
 
I helgen är jag tvungen att prioritera mitt hem. För jag har fortfarande massa flyttlådor som står och gömmer sig i olika hörn i lägenheten trots att jag bott här i ca 1,5 månad. Så istället för att sticka ifrån kaoset varje ledig dag jag har, är det dags att få ordning så jag kan börja bjuda hit folk. 
 
Nu blir de lite serier och läsning innan jag ska sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0